Healthy Run - Learn the technique / Breath-Run-Relax-Fun

Haal meer uit jezelf met ademhaling

Beter ademhalen is betere resultaten behalen, sneller, met minder inspanning, je pr verbeteren, beter en sneller herstellen.

Goede ademhalingstechniek, betekent een betere ademhaling, minder snel verzuren, (duur)sporten op je vetverbranding en beter presteren.

Goede ademhaling. Kostbare kennis waar je je hele leven van profiteert !

Ademhalingsoefening die jezelf kunt toepassen

Met een Healthy Run ademcoach doe je simpele ademhalingsoefeningen, die je zelf ook gemakkelijk kunt toepassen.

De ademcoach laat jou rustiger ademen waardoor er meer koolzuur in je bloed aanwezig blijft en daardoor meer zuurstof kunt opnemen.

Die zuurstof gaat naar je spieren laat gaan. Het effect van een juiste ademhaling werkt door tot cel niveau.

Voordelen van goed ademen voor sporters

Sneller herstellen

Een juiste ademhaling na een training zorgt ervoor dat je lichaam eerder kan herstellen. Door de ademhalingsoefening komt je lichaam in de relax-stand. Deze stand is essentieel voor het herstel.  Hoe eerder je lichaam in deze stand staat hoe sneller en hoe beter je herstelt.

Beter slapen, uitgerust wakker

Doe 10 minuten voordat je gaat slapen ademhalingsoefening en maak je hoofd leeg, parkeer je zorgen en je zal zien dat je beter en dieper slaapt en uitgeruster wakker wordt. Helemaal klaar voor de dag.

Beter sporten

Healthy Run gebruikt in haar trainingen Pursed Lip Breathing (PLB), deze methodiek word toegepast bij COPD patiënten en gebruiken wij bij het hardlopen. Op deze manier verleng je op een gemakkelijke en eenvoudige manier je ademhaling waardoor je meer zuurstof in je bloed behoud, je hartslag verlaagt en tevens minder snel verzuurt. Sluit je sportsessie af met ademhalingsoefeningen om tot rust te komen.

Meer focus

Doordat je goed ademhaalt, daalt je hartslag en wordt je rustiger. Rustiger in je hoofd en lijf en daarom kun je je beter concentreren en heb je een grotere focus.

Minder/geen stress gerelateerde klachten zoals hoofdpijn

Als je te snel ademt, heeft dat impact op de hulpspieren van je ademhaling. Deze spieren in je nek en rond je schouders extra energie. 24 uur per dag, 7 dagen per week een te snelle ademhaling zorgt voor uitputting van deze spieren. Door rustiger en naar je buik te ademen ontlast je deze spieren waardoor je hoofdpijn veel minder wordt en zelfs verdwijnt.

Online Coaching – Starterskit

Meest gekocht
  • €139

    Starterskit

    • Hartslagband dual (ANT+ / Bluetooth)
    •  App EC-HRV test (voor een jaar)
    •  Online dashboard (voor een jaar)
    •  Handleiding
    •  Incl. 1 maand, 1x per week online persoonlijke begeleiding
  • BESTELLEN
  • Op aanvraag

    Team/bedrijfs kit

    •  Hartslagband dual (ANT+ / Bluetooth)
    •  App EC-HRV test (voor een jaar)
    •  Online dashboard (voor een jaar)
    •  Handleiding
    •  Incl. 12 maanden, 1x per week online persoonlijke begeleiding
  • BESTELLEN

Maak een afspraak met je ademcoach