Healthy Run - Learn the technique / Breath-Run-Relax-Fun

Marathon begeleiding

Je gaat de marathon lopen, of je wilt dat al een hele tijd doen. Of je hebt al een paar keer de marathon gelopen en je wilt frisser of sneller over de finish komen, je competitie achter je laten of je PR verbreken.

Wat de reden ook is, je bent aan het goed adres bij Healthy Run.

Happy_Marathon_Finish_1_klein

Hoelang moet je trainen voor de marathon?

Als beginner moet je best een tijd (tussen een jaar en 2 jaar) uittrekken, voor zowel het opbouwen van je conditie als voor je pezen en banden zodat ze voldoende belastbaar zijn. We bouwen de afstand langzaam op van 5 km naar 10 km, naar een rustige duurloop van zo’n 20 kilometer. Vraag naar je persoonlijke schema.

Gevorderden en lopers met marathonervaring kunnen sneller opbouwen. Het lichaam heeft een ‘sport geheugen’. Wat je ooit een keer kon, kan je redelijk snel weer opbouwen, omdat de basis al aanwezig is. (Pezen, banden, hart en bloedvatenstelsel)

Iedereen is anders, de één is meer belastbaar dan de ander, de één heeft veel gesport in het verleden, ook ziekte, lichamelijke conditie, talent, beschikbare trainingstijd ect. bepalen hoe je schema eruit gaat zien.

Healthy Run Marathon pakket

Startpakket:

Inspanningstest
Rustmeting
App voor Android & IOS
Online dashboad
Hartslagband Dual Band
Trainingsschema naar doel
Evaluatie

v.a. € 75,-

Extra’s:

Samen trainen
Mental coaching
Ademhalingstechniek
Looptechniek
Personal training
Online coaching
Voedingsplan

v.a. € 35,-

Maak een afspraak en bespreek wat voor jou het beste is